Energi

Min helg började sisådär men slutade toppen. När barnen har varit sjuka i några dagar så behövs det påfyllning med energi. Idag fick jag det, och det fick jag på allra bästa sätt. Ibland gör det så mycket att bara få komma ut och göra nånting. En lunch med mina dyrbara vänner på stan var så välbehövligt. Gud vad jag saknar dom ibland. Det bästa med bästa vänner är att det inte spelar någon roll hur länge sen det var vi sågs, det känns ändå som igår. Jag är evigt tacksam för alla mina fina vänner. All kärlek till er. 

På grund av detta fick jag ork till en massa saker. Ett projekt som jag inte riktigt orkat ta tag i var Milians 2-årskalas. Nu vet jag precis vad vi ska ha för tema och jag hoppas att Milian kommer att älska det! Lääääängtar! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback