Vecka 28

Vecka 28 är här och jag börjar bli riktigt osmidig nu. Imorse stod vågen på 58,6 kg. Det betyder att jag snart har lagt på mig 6 kg. Med Milian i samma vecka vägde jag 60,6 och därmed 2 kg mindre än nu men 4 kg mindre i jämförelse med inskrivningsvikten. Bebisen väger nu strax över 1 kg! Så häftigt :) Milian verkar förstå mer och mer. Igår när mormor frågade vad mamma hade i magen så svarade han "Bää". Så han har nog förstått litegrann iaf. Och han fortsätter att vara pussig och kramig med magen :) Älskade lilla unge! Tänk att vi snart har två. Helt ofattbart. Jag är snart tvåbarnsmamma! 

Jag får fortsätta att må bra. Det värsta hittills är precis samma som med Milian. SENDRAGEN. Herregud vilka sendrag jag får på nätterna i vaderna och fötterna. Det gör så sjukt ont!! Jag vill bara skrika. Det händerna flera gånger varje natt nu. I förrgår vaknade jag nog 10 ggr av det. Men som jag har sagt förut, jag ska absolut inte klaga :) Älskar att vara gravid och skulle gärna stå ut med ännu flera krämpor. Allt för vårat barn. Nu ska jag sova några timmar innan det är dags för jobb igen. Godnatt


Postat av: Anonym

Prova att äta banan.. Det hjälpte mig massor under min graviditet.. Från att vakna varje natt med kramp i vaderna så fick jag tips om att banan va bra att äta.. På mig funkade det, det försvann helt. Superskönt! Lycka till! :)

Svar: Hahaha synd att banan är det absolut värsta jag vet 😂👎 Men tack för tipset!
Emelie Sofie Ericsson

2015-05-30 @ 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback