Valborg

Igår firade jag min tredje nyktra valborgsmässoafton i rad. Förr förra året var jag gravid, förra året var Milian liten och jag ammade honom och i år var jag gravid + ville vara med Milian. Sånt som bara en mamma förstår. Sånt som jag aldrig förstod förut. Sånt som är värt allting. Förmiddagen igår var jättemysig :) Milian följde med på champagnefrukosten hemma hos Hanna med alla dom andra tjejerna. Vi stannade där och hade trevligt tills Milian blev trött och ville sova. Sen tog vi en promenad till Ronja och Tomas. Milian sov gott i 1,5 timme :) Efter några timmar åkte vi till Björklinge och grillade. Efter maten gick vi till maj-kasen. Milian höll sig vaken ända till 21 :D Lille plutten. Han har fått för sig att alla är "gubbar" så så fort han ser en äldre man så pekar han och säger "gubbe"!! Det går ju faktiskt inte att hålla sig för skratt :D :D Barn är bra härliga...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback