Tredje gången gillt

Idag kom min tredje klänning till bröllopet hem. Den första skickade jag tillbaka direkt för den var jätteslapp och hängig i materialet. Supersynd för det var en otroligt fin klänning :( Den andra var samma som den tredje fast en storlek för stor. Den som kom idag passar ganska bra. Jag gillar inte riktigt det materialet heller men den får duga för klänningen i sig är underbar! För att jag ska kunna bära den så krävs det lite färg på kroppen och ett par klackar. Så en spraytan nästa vecka är ett måste! 


Det blev den från asos. Jag var tveksam på om den skulle passa med magen men det visade sig fungera. Absolut inte optimalt men helt klart okej. Jag avskyr att prova klänningar utan smink, klackar och blek. Ingen klänning blir fin på det viset. Men nästa lördag bjuder jag på bilder med innehåll i klänningen också :)

Postat av: Ronja

Men wow den är verkligen superfin!!! Du kommer vara så himla fin i den 👌😍

Svar: Ja visst är den 😍 Förhoppningsvis kan jag ha den på bröllopet i aug också 😊
Emelie Sofie Ericsson

2015-05-21 @ 10:47:53
Postat av: sofia

Jättefin!!<3

Svar: ❤️
Emelie Sofie Ericsson

2015-05-21 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback