Snurrigt

Det är väldigt mycket som snurrar just nu. Varje kväll går åt till att planera huset. Det ska bestämmas vad som ska vara vart, hur det ska se ut, vilka inredningsdetaljer som passar mm. Det tar sjukt mycket tid för herregud va mycket snyggt jag hittar hela tiden! Den här veckan har jag även tänkt och försökt planera helgen som kommer när min kusin ska gifta sig. Ska fixa några småsaker imorgon :) 

Efter imorgon har jag bara 2 veckor kvar att jobba. HUR SJUKT?! Jag tror inte att det är sant när jag tänker på det. Jag tycker att det är tråkigt MEN jag får ju en hel sommar tillsammans med min son innan han blir storebror. Bara vi. Det ska bli supermysigt och jag hoppas verkligen att jag fortsätter att må bra även fast jag börjar känna mig väldigt osmidig och TRÖTT. De senaste dagarna har jag nästan somnat ståendes. Så fort jag lägger huvudet på huvudkudden så somnar jag. Max 10 sekunder tar det. Just nu ligger jag i badkaret och har det väldigt bra. Ska precis börja skrubba mig inför första omgången brun-utan-sol :) 

Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback