Bra dag

Idag har jag och Milian haft en bra dag. På förmiddagen var det bara vi två. Milian var sååå mysig och gosig. Inget gnäll och inget tjatande efter "nonor" som det är jämnt och ständigt annars. Efter lunch åkte vi in till stan och kikade på kakel, klinkers och tapeter. Jag hittade en tapet som jag är helt fast vid men jag vill ha lite flera alternativ. Klinkers har jag INGEN ANING om vad jag vill ha. På centro kakel hade dom grymt mycket snyggt men inget jag fastnade mer för. Det blir nog vitt kakel i badrummet iaf med någon färg/mönster bakom badkaret. Vi ska även ha klinkers i hallen och jag är ju sååå sjukt sugen på mönstrat marockanskt klinkers. Jag vill inte ha småmönstrat och inte heller för ljust. Det ska även passa ihop med övriga golvet. Ronja och Tomas hallgolv är superfint så vi funderar på att ha något liknande. Troligtvis det som är förstorat på 4 plattor ist för 1. Så mönstret blir 40x40 ist för 20x20. Men är ändå lite kluven. Det finns i så många olika nyanser och färger så det blir grymt svårt att välja. Men det som är förstorat verkar bara finnas i 1 färg. Så det kanske blir det :) 

Dom här två första är dom uppförstorade.

Andra alternativ
Här är tapeten som jag har fastnat för

En lite mörkare nyans

Det är inte lätt det här alltså. Men väldigt kul är det ju :) Tobias är i huset sent varje kväll. Jag är så stolt över honom och så glad att han orkar och dessutom tycker att det är roligt. Imorgon ska han äntligen börja måla och sen efter det börja med golvet :D På söndag eller måndag ska köket beställas :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback