3-dagars ledigt

Första gången sedan jag började jobba är jag ledig fredag-söndag :) Igår var vi hemma på förmiddagen, BVC på eftermiddagen och sen kom svärmor och Håkan på middag i Björklinge. Det var supertrevligt! Det var även första gången som dom var förbi i Björklinge. Jätteroligt tycker jag :) Mamma hade lagat mat och björnbärs/rabarberpaj. Mums! Det var full rulle på Milian hela kvällen. Han trivs verkligen när det är mycket folk runtom honom. Idag ska vi spendera dagen i huset och eventuellt titta förbi hos farmor en sväng. Ha en trevlig helg allihopa! 


Igår hämtade vi den här underbara mattan!!!! Nu återstår det svåraste. Vad ska vi ha för soffa?! Det måste vara med avtagbar klädsel enligt mig och det är INTE lätt att hitta...

Postat av: linn

Älskar mattan! Var har ni köpt den? :)

Svar: Jag med!! 😍 Den är från royaldesign.se 😊👍
Emelie Sofie Ericsson

2015-05-16 @ 21:54:14
URL: http://ebbasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback