1 månad av renovering

Idag har det gått en månad sen Tobias började riva den första väggen. Jag är så himla stolt över honom som kommer hem från huset varje kväll efter 23. På en månad har det hänt så sjukt mycket i huset. Det är svårt att se allt jobb som gjorts men nu är iaf det värsta klart. Idag har han målad hela huset en andra sväng så imorgon är det dags att börja med golvet :) Köket kommer imorgon också!!! Så himla spännande! Vi ska även försöka hinna med att beställa klinkers/kakel till badrummet och hallen imorgon. Planen är att lägga golvet den här veckan och sen börja montera köket. Om det går enligt plan så ska badrummet och köket göras ungefär samtidigt. På torsdag ska mamma sätta upp tapeten (om den har kommit). 

Idag har jag påbörjat mitt barn-kök-projekt. Jag har slipat av hela köket och imorgon tänkte jag börja måla :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback