Vecka 19!

Såg nu att jag inte skrivit nånting sen förra veckan, dåligt! Det har inte hänt så mycket i och för sig. Jag har jobbat, Tobias har jobbat och Milian har varit hos mormor. Han ska vara hos mormor imorgon också sen är Tobias hemma igen :) Jag är så himla glad att Milian trivs så bra med att vara hos mormor och dagbarnen. Han vinkar i fönstet till pappa på morgonen sen går det hur bra som helst hela dagarna, enligt mormor. När vi kommer och hämtar honom har han fullt upp med annat :D Så himla söt! 

I lördags firade vi Ida som fyllde 20-år! Hon blir också vuxen verkar det som :D Min kusin Carro fick äran att klippa Milian för första gången. Det gick bra, han satt stilla ett bra tag men mot slutet blev det jobbigt och han blev ledsen. Han ser så annorlunda ut nu! Blev så himla stor på en gång! Jag längtar redan tills håret vuxit ut igen :) Vill att han ska ha långt hår! Men han är supergullig i kort, bara så ovant för ögat. 



Vi har hamnat i vecka 19 nu och det betyder att bebisen redan är 15 cm lång! Jag känner bebisen mer och mer men det är fortfarande väldigt otydliga rörelser. Det har hänt vid 3 tillfällen att jag fått en riktig kick men det var ett par dagar sedan nu. Jag tycker att magen kändes stor förra veckan men nu känns det liten igen. Sen förra veckan har jag nog bara gått upp något hg. Sedan inskrivningen ligger jag just nu +2kg. Det känns lagom eftersom det är nu den stora ökningen börjar. Har för mig att jag gick upp ca 0,5 kg i veckan med Milian efter vecka 20-21. Får se hur det blir nu :) 

Postat av: Cilla

gud vad stor han är, tiden går för fort!

2015-03-18 @ 10:18:20
URL: http://cedvins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback