Vecka 18!

Igår gick vi in i ny vecka igen. Nu är jag säker på att det är buffar jag känner :) Det känns så himla spännande varje gång! Jag minns inte riktigt dom här små buffarna från Milian, jag minns mer hur det kändes på slutet när det var trångt. Jag har inte känt så mycket än men idag har jag iaf känt 3-4 st riktiga buffar :D Jag tycker fortfarande att det känns overkligt att lilla Milian ska bli storebror och att jag ska bli tvåbarnsmamma innan jag fyller 25! Och snart HUSÄGARE :D :D

Vi har äntligen fått hem vågen som jag beställde för över 2 veckor sen så nu kan jag hålla lite bättre koll. Med Milian vägde jag mig på gymmet och eftersom jag bytt gym så finns inte den möjligheten nu. Ikväll visade vågen +1,5 kg. Det känns som att jag har gått upp mindre i vikt denna gång hittills samtidigt som magen är större! Det är väldigt dåligt på träningsfronten just nu. Pass 43/100 innan midsommar är avklarat! Behöver lägga på en rem annars kommer jag få träna ihjäl mig i juni :D

Bild från gymmet igår! Här tycker jag nästan att bilden ljuger lite för riktigt sådär stor ser inte magen ut i "vanliga" kläder. I träningslinnena ser den mycket större ut!





Postat av: Louisebj.blogg.se

Vad härligt med hus:D vart blev de:D?

Svar: Min farmors hus i Tunabackar :D
Emelie Sofie Ericsson

2015-03-12 @ 22:23:40
Postat av: Louisebj.blogg.se

Gud vad kul det blev de😍? När flyttat ni in?:D hoppas på massa husbilder! Jättebra
Läge ju!:D

2015-03-14 @ 07:18:48
Postat av: Louisebj.blogg.se

Gud vad kul det blev de😍? När flyttat ni in?:D hoppas på massa husbilder! Jättebra
Läge ju!:D

Svar: Vi har inte bestämt när vi flyttar men väldigt snart för det är totalrenovering som gäller 😬 Så vi har väldigt mycket att göra innan augusti! När flyttar ni? 😍
Emelie Sofie Ericsson

2015-03-14 @ 07:18:49
Postat av: Louisebj.blogg.se

Gud vad kul det blev de😍? När flyttat ni in?:D hoppas på massa husbilder! Jättebra
Läge ju!:D

2015-03-14 @ 07:29:05
URL: http://froztedgirl.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad spännande de ska bli att följa & se😍 vi får vårt hus i höst så kanske om ett år😊

2015-03-14 @ 23:53:47
URL: http://louisebj.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad spännande de ska bli att följa & se😍 vi får vårt hus i höst så kanske om ett år😊

2015-03-14 @ 23:54:17
URL: http://louisebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback