Vecka 17!

Idag har vi gått in i vecka 17. Det betyder att 40% av graviditeten är passerad! De senaste två veckorna har magen börjat puta ut mer och mer. Jag börjar må så mycket bättre och känner mig mycket piggare än tidigare! Illamående har försvunnit helt. Det stämmer nog att den andra trimetern är den bästa :D 

Jag har avklarat min första 6-dagarsvecka på jobbet också. Det känns superkul och det har gått förvånansvärt bra :) Jag har faktiskt allting i minnet någonstans även fast jag behöver tjuvkika i pärmar och fråga kollegor sjuttioelva gånger per pass. Jag hade förväntat mig en massa nya rutiner men så var det inte. En del nya men inget som ställer till det helt för mig iaf :) Nu är det bara att tuta och köra fram till midsommar! Milian och Tobias har det så bra tillsammans hemma. Det kunde inte bli bättre :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback