Rutinultraljud och vecka 20!

Nu har vi äntligen gjort rutinultraljudet. Det var inte alls lika nervöst som med Milian men det var ändå nervöst. Allting såg bra ut och det är fortfarande ett barn där inne. Något kön har barnet också men vi vet inte vilket. Så spännande! Jag är ÄNNU mera nyfiken nu när vi inte längre har möjlighet att få veta!! Det kändes så rätt när jag sa till barnmorskan att vi inte ville veta kön. Vi fick blunda när hon skulle kolla urinblåsan haha. Men hon hade inte kollat vad det var för kön så hon visste inte heller. Jag var lite inne på att be henne skriva ner på en lapp pch lägga i kuvert men det känns så rätt att vi inte gjorde det :D Nu längtar jag ihjäl mig till augusti!!!!!! 

Jag tycker inte att bebisen liknar Milian som han såg ut på ultraljudsbilderna. Den här ser mer knubbig ut runt kinderna och hakan :D haha

Otroligt hur två människor tillsammans kan skapa något så vackert! Vi är så lyckliga ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback