Mysdag

Idag har vi haft en bra dag. Vi vaknade upp hela familjen tillsammans till ännu en strålande dag :) Milian fortsätter att vakna alldeles för tidigt. Imorse vaknade jag av att han började sparka mig i ryggen 05 och fortsatte i ca 20 minuter tills jag äntligen gick upp när han drog av mig täcket haha. Jag har känt mig pigg ett tag nu men imorse var jag minst sagt pigg. Jag la mig på soffan och vilade medans Milian röjde runt och drog till sist även upp pappa ur sängen :D Efter lunch gick jag och Milian ner på stan, han somnade givetvis i vagnen på vägen ner. Vi träffade upp Hanna på Creperi Lemoni för en lunch i solen! Det var riktigt skönt att sitta i solen och äta lunch i lugnt och ro medans Milian sov. Det var framförallt väldigt roligt att träffa Hanna :) Älskar att vi kan träffas så sällan men ändå känns det alltid som igår! Vi känner varandra för bra ;) Sen tog vi en sväng på stan och köpte en ny jacka till prinsen. Hittade även ett par badshorts till sommaren :) Sen hämtade Tobias upp oss efter att Milian röjt hela åhlens.... Det tar på krafterna att gå på stan med en snart 1,5 åring :D

Efter middagen åkte vi till XXL för att köpa skor till mig. Men vi kom hem med skor till Milian. Ovanligt att det blir så? ;)

Nya jackan

Skorna!

Badshortsen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback