Helgen

I fredags när jag kom hem från jobbet mådde jag skit. Huvudvärk och illamående efter en riktigt dålig dag på jobbet. Milian och jag somnade runt 19-tiden :) Igår vaknade jag upp med illamående och huvudvärk igen. Jag låg kvar i sängen och vilade/halvsov ett tag medans Milian och Tobias lekte. Milian har vaknat runt 5 tre dagar i rad nu! Man tror inte att det är sant när han sätter sig upp 04.45 och börjar tjata efter Pippi och drar av oss täckena :D Så himla söt så man kan äta upp han! Igår lämnade vi honom hos mormor och morfar medans vi åkte till Gävle och spenderade kvällen med familjen Berlin/Årne :) Mycket trevligt men tyvärr lite besviken på maten. Bra kväll helt klart! Vi åkte hem vid 22-tiden och stannade i Björklinge och sov med vår älskade son. Imorse hade vi tur att mormor var morgonpigg och gick upp med Milian så vi fick sova. Vi sov till 09.30! Hur skönt som helst! Det blev en underbar vårdag med strålande varm sol, hela 15 grader i skuggan! Fantastiskt :) Milian var ute och lekte i ca 2 timmar innan vi åkte till Tierp och käkade mat hos farfar och Marie. Nu har vi landat i soffan och planerar veckan. Snart dax att sova :) 

Våran underbara kille påväg till bilen igår! Hans nya nikeskor är dom enda som duger :D

Jag har redan börjat tjuvkika på bebiskläder. Även fast vi har mycket fint från Milian så kommer vi shoppa litegrann ändå. Kommer bli svårt att hålla fingrarna borta! 

Om det skulle vara en lillasyster i magen. Jag gillar allt som har med rosa, rosetter, spets och blommigt att göra 🎀 

Om det skulle vara en lillebror i magen. Precis som med Milian - stjärnor, blått och neutrala färger ⭐️💙



Postat av: Ronja

Så fina grejer 😍😍
Ja synd på maten, jag håller med. Så tråkigt, känns som mitt fel 😩 Nästa gång får någon annan som har mer koll på gävles "nya" ställen boka 😩
Vi mindes det som bra, men förr hade man inte ätit så mycket finmat, så då tyckte man att det där var det 😁 och synd på borden också. Hoppas inte alla skyller det på mig nu bara 😖 hoppas ni hade en mysig vårdag och att jobbveckan går bra 😍❤️

Svar: Haha men durå! Såklart att det inte var ditt fel 😜 Alla fick ju tycka till! Och det fanns ju inget annat ledigt! Ingen annan hade ju koll så det är isf allas fel. Ja lite synd på borden också. Men det var trevligt iaf 😍😘 Eva och Hanna var ju riktigt nöjda med maten så det var väl vi som "valde fel"! Detsamma ❤️😍
Emelie Sofie Ericsson

2015-03-08 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback