Helgen

Jag har spenderat denna helg på jobbet. Det bästa med att ha jobbat helg och att Tobias är pappaledig just nu är att vi har våran helg framför oss! Jag är ledig måndag och tisdag :) Igår kom Tobias och Milian och hämtade upp mig på jobbet så gick vi förbi svandammen å matade fåglarna. Milian tyckte att det var sååå roligt! Åh, han var så himla söt. Lillbubben. Sen käkade vi middag på tacobar. Vi åt och Milian lekte med maten. Han är inne i en ny period av att äta dåligt. Vill bara leka, kleta, kasta och hälla! Passar inte alltid så bra på restaurang ;) Senare kom Camilla förbi och lekte med oss. Milian börjar bli så duktig på att känna igen folk och börjar komma ihåg namn. Igår satt han i soffan och först pekade på sig själv och sa Miiiila (Milian). Sen mamma och pekade på mig, pappa och pekade på Tobias och sen på moster Camilla och sa Kamiiia (nåt liknande). Han har aldrig gjort så förut! Det var första gången han sa Camilla namn på riktigt också! Jätteroligt :D 

Idag har Tobias och Milian varit i Björklinge hela dagen. Jag blev upphämtad av Camilla på gymmet efter jobbet så tog vi hennes bil ut till Björklinge vi med.  Mamma hade gjort mat :) Mums! Sen bjöd Ida och Gustav på kakor också!!! Jättegott allting :)

Mys innan jobbet igårmorse :) 

Provar mosters solisar ;)

Matar fåglarna vid svandammen :)

Älsklingen i sin nya vårjacka :)

Skruvar och hamrar med mormor :)

Tvärslocknade i bilen hem från Björklinge nu på kvällen :) Bästa som finns, så mysigt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback