Dietist och sjukgymnast

När jag väntade Milian kände jag inte något behov av att träffa någon sjukgymnast eller dietist. Men eftersom att hjärtat erbjuder detta så passade jag på att gå på en sån information! Det var faktiskt väldigt bra info samtidigt som ingenting var helt nytt. Det kändes bara skönt att höra exakt vad jag bör äta och vad jag inte bör äta och samtidigt hur viktigt det är att hålla igång kroppen! Hittills håller jag mitt nyårslöfte att träna på gymmet MINST 2 gånger i veckan. Det är verkligen minimum men i dagsläget lagom för mig. Givetvis skulle jag gärna hinna/orka träna mera men jag vill lägga all Milians vakna tid på honom och när han sover är jag helt slut. Så 2 dagar i veckan med hyfsat bra och tufft tempo + några promenader passar mig bra! 

Igår vägde jag mig första gången sedan inskrivningen i vecka 11. Då stod vågen på 52,5 kg och igår stannade den på 54 kg. Så +1,5 kg hittills då! 

Godnatt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback