ÄNTLIGEN!

Som jag har väntat på den här dagen! I ca 6 veckor har jag behöva dölja att Milian inte bara ska bli storebror utan även ska få en kusin! Tobias tvillingbror Tomas och hans fina Ronja ska bli föräldrar! Det bästa med detta är att det bara skiljer 3 veckor mellan våra BF. Så häftigt!!! Kan vara det bästa som har hänt någonsin :D Jag är så himla glad! Vi har BF den 17 aug och dom den 10 sep. Sjukt coooolt att detta kan hända! Utan att vi visste någonting! Nu fortsätter vi att hålla tummarna att allt ska gå bra :) 



Postat av: Pappa

Bra lika på bilden.....
Blir nog lika svåra att skilja åt som Tomas och Tobias! Hälsa Tomas och Ronja grattis från Björklinge!

Svar: Det ska jag göra! 😃
Emelie Sofie Ericsson

2015-03-04 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback