Vecka 31

Idag har vi gått in i vecka 31 och 75% av graviditeten har passerat. Det är inte klokt det här. Jag minns det som igår när jag satt och funderade på hur vi skulle klara av att hålla hemligheten inom oss. Det var ett halvår sedan. När jag väntade Milian tyckte jag att tiden gick fort men det går inte att jämföra med nu. Herregud alltså. Jag tycker inte att jag hinner med någonting! Nästa onsdag har jag sista passet på jobbet och det betyder att jag bara har 4 pass kvar. Så mycket blandade känslor! När huset är klart att flytta in i så har vi att göra hela dagarna men innan det så är det bara småpyssel vi kan ägna oss åt. Fixa och trixa i trädgården och börja skruva ihop möbler. Vi håller tummarna för fint väder och är tacksamma för att graviditetspenning finns! För det är inte alla som får vara lediga från jobbet hela sommaren :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback