Vecka 30

Vecka 30 är här och bebisen väger nu ca 1,5 kg. Jag har bara 2 veckor kvar på jobbet. Det känns sjukt. Har ju precis börjat! Jag har börjat få ont i ryggen, på vänstra sidan. Troligtvis njurarna denna gång också för det lättar lite när jag kissar. Det är helt klart outhärdligt men jag är rädd att det blir värre eftersom jag bär på en liten 12 kg's kille om dagarna. Vågen står fortfarande på +6 kg :)

Jag har ju tidigare skrivit att det blir ett namn på N oavsett lillebror eller lillasyster. Nu har vi nog ändrat oss. Pojknamnet är bestämt iaf men blir det en flicka kanske det blir ett namn på J. Min namnlista är längre med flicknamn = svårare att välja! Visserligen är min känsla just nu att det blir en lillebror så då blir det ju lätt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback