Tufft nu

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Jag orkar egentligen inte förklara allt som gått dåligt mer än att jag har fått ännu mera ont på höger sida "under" magen. Och på grund av detta så hände massa skitsaker och mitt tålamod var helt bortblåst. Jag klarade knappt av att bära Milian. Tårar, tårar och utbrott. Blir det värre så vet jag inte hur det ska gå. Det blir tuffa veckor framöver och jag är såååå glad att både mamma och pappa har semester och kan hjälpa till med Milian. Hoppas på att det blir en bättre dag imorgon. 

Hus-update! Tobias har lovat att jag ska få börja med Milians rum i veckan! :D Största lyckan någonsin! Visserligen är det bara provisoriskt men det ska bli jätteroligt ändå. Äntligen få ta fram alla fina saker som han har samlat på sig under sina 1,5 år i livet. Temat blir såklart stjärnor eftersom jag älskar det och för att han har fått så mycket sånt tidigare. I veckan blir det även premiär för Milian att "provsova" i sitt egna rum. Han är redan så stolt över sängen som står i hans rum. Gullungen. Det är inte mycket kvar att göra i huset nu. Det är många grejer som ska inhandlas men grovjobbet är i stort sett klart. Vi ska köpa gardiner, gardinstänger, lampor, toalettsits, kommod, badrumsskåp, garderober mm. Läääääängtar! 



Ugnen är på plats. Nu väntar vi på en likadan mikro. I'm in löööööv. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback