Köket

Köket börjar ta form och hittills är jag toknöjd. Alla luckor och stommar är på plats, vitvarorna är hämtade och knoppar/handtag är snart på plats. Några handtag är redan på plats och herregud vad snyggt det blev! Kunde inte bli bättre! Ugn, mikro och fläkt från smeg är typ drömmen. Galet snygga grejer även fast de skiljer sig i lite färgen. Är guld istället för mässing men det syns inte jättemycket. Jag tyckte att det var snyggare än opolerad mässing. Att vi valde svart istället för gräddfärgad var nog det valet jag är mest glad och nöjd över! Jag tror att kombinationen vita luckor, carrera-bänkskiva, svart fläkt/ugn och mässing/guld detaljer blir bra. Tror tom att det blir precis som jag hade tänkt mig. Nu väntar vi 2-3 veckor på bänkskivan sen är förhoppningsvis köket klart :D 






Postat av: Ronja

Det kommer bli såååå bra 😍😍👏
Hoppas på många grillkvällar snart 👍😘

Svar: Haha om vi ändå hade tid att fixa utsidan och tomten också 😃👎😍
Emelie Sofie Ericsson

2015-06-25 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback