Helgen

I fredags fm var vi en sväng till thuns innan svärmor kom in och hälsade på. Vi fikade i Björklinge innan vi tog oss in till huset en stund och sen förbi hos Ronja och Tomas. Svärmor hade inte varit där sen dom renoverade. Det har verkligen blivit stor förändring. Så himla fint dom har fått det! Vi har sjukligt lika smak på även inredning. Jag skulle kunna flytta in hos dom utan att ändra på nånting :) 

I lördags var vi i huset hela dagen. På kvällen var jag iväg till Helena på 25-års/examensfest. Hon är ju så himla duktig som har tagit mäklarexamen. Det jag är mest impad över är att hon klarade av att plugga i Trollhättan, så långt hemifrån, under så lång tid. Hon fick högsta betyg på C-uppsatsen och har redan fått in sitt första objekt som fastighetsmäklare :D Sjukt bra jobbat! JÄTTEGRATTIS till min kära Helena ❤️ 



Postat av: Helena

Men vad fin du är ❤️ tack tack tack min fina Emme

2015-06-30 @ 19:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback