Blandade känslor

Idag har jag jobbat mitt sista pass på jobbet på väldigt länge. Och detta med många blandade känslor. Jag är jätteglad för att jag har möjligheten att vara ledig tillsammans med Milian hela sommaren men samtidigt jätteledsen att  behöva sakna alla fantastiska kollegor. Jag har lärt känna dom "gamla" sköterskorna bättre och dom nya sköterskorna har jag hunnit lära känna även fast jag bara hunnit jobba 4 månader. Alla är så underbara människor! Jag har fastnat för några extra mycket som jag vet att jag kommer gå upp till jobbet för att hälsa på :) Jag har trivts bra i allas sällskap helt utan undantag. Lovely! Så jag kommer definitivt sakna jobbet. Men jag är så tacksam att få gå hemma med 80% av min lön HELA SOMMAREN. Och bara vänta på Milians syskon. För ännu njuter jag av graviditeten och mår hyfsat bra :) Den här gången är det inte riktigt samma sak som förra gången eftersom jag har en underbar son att vara med. Det kommer aldrig bli en lång väntan ;) Ååh vad jag älskar Milian! Och vad jag längtar till vi får ha pappa Tobias hemma på kvällarna igen! Inte långt kvar nu ändå :)

Lagom till min ledighet nu då så tror jag att min graviditet har börjat på riktigt. Jag har fått en obehaglig smärta i hela nedre regionen. Hela bäckenet nästan. Det smärtar, trycker och strålar. Jag hade aldrig samma känsla med Milian. Sen har jag så galet mycket sammandragningar! Var 5:e minut, MINST. Ibland gör dom ont också. Magen är lixom stenhård hela tiden. På jobbet idag gick jag runt och kände mig som en 90-åring. Herregud vilken skillnad det kan bli på bara några dagar! Jag hoppas verkligen inte att det här ska hålla i sig för då kommer jag få svårt att bära runt på Milian. Tänk att lillprutten snart blir storebror. Det är fortfarande ofattbart. Lilla Milian 💙

Ikväll firar jag gravledigheten med att dela säng med Prinsen och självklart med hans pappa som precis kom hem från huset. Mina fina pojkar 💙

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback