Vecka 37

I tisdags gick vi in i vecka 37, idag alltså 36+3. Det är 24 dagar till BF och det börjar kännas väldigt nära nu. Imorgon tänkte jag börja packa BB-väskan med det som jag själv behöver. Jag köpte 2 nya amningsbhar igår sen har jag 3 sen Milian. Det får räcka. Jag behöver köpa några nya amningslinnen också men jag börjar med att packa ner dom som jag har. Kan ju vara bra om det blir dags. Vi har inte hunnit tänka på att tvätta bebiskläderna än så det måste jag göra nästa vecka. Och vi som inte har nån tvättmaskin än, typiskt! Jag får tvätta i Björklinge om vi inte hinner fixa en tvättmaskin. 

Om bebisen är lika stor som det står i appen så är den lika stor som Milian var när han föddes. Min gissning är att bebisen kommer väga runt 3500 om han/hon föds runt beräknat datum. Jag vägde in mig på +10 kg idag och med Milian i samma vecka vägde jag några kilon mer. Men SF måttet är större nu iaf. Så det blir spännande att se! 

Vi har haft en riktig hemmavecka med bara massa husfix. Nu är vi i Björklinge och har precis klippt gräsmattan. Imorgon ska vi försöka sortera kläder och minimera antalet plagg i garderoben. Imorgonkväll ska jag på klassåterträff med högstadieklassen. Det ska bli superkul :D 

Trevlig helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback