Vecka 34

Ny vecka igen! Bebisen i min mage håller på att vända ut och in på mig. Jag kan inte sova för han/hon är sjövild :D Igår var det exakt samma sak. Det sägs att bebisen ska väga ca 2,2 kg nu. Bara 700 gram till Milians födelsevikt! Sjukt! Smärtan från igår har i stort sett varit obefintlig idag när vi bara varit hemma och pysslat. Jag har inte burit på Milian mer än dom gångerna han säger "mamma bäja" och sträcker händerna. Då kan jag verkligen inte låta bli. Jag kom och tänka på en sak när jag läste om denna graviditetsvecka. Milian hickade väldigt ofta i min mage men den här bebisen har aldrig gjort det. Är det här konstigt? Ovanligt att bebisar inte hickar? Jag minns det nämligen som att det hände varje dag med Milian.

Jag vägde mig imorse och vågen värkar vilja stå kvar på 61 kg så fortfarande +8kg om våran våg stämmer. Får se på torsdag hos barnmorskan :)



 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback