STOLT

I fredags kissade Milian på pottan första gången (!) och imorse gjorde han det igen :D Imorse när vi skulle byta blöja sprang han iväg och hämtade pottan och sa "Milian kissa" :) Och han kissade!!!!! Tänk vad löjlig man blir som förälder! Men vilken lycka! Igårkväll ville han även bajsa i pottan efter vällingen men då hann inte Tobias få av pyjamasen och blöjan innan det hade kommit. Men så himla bra att han har börjat tala om att han känner att han behöver bajsa/kissa. Det är ju en väldigt stor fördel :)


Igår var jag på klassåterträff med gamla högstadieklassen. Det var väldigt kul och trevligt :) Tjejerna som hade fixat det hade gjort det superbra! Vid 22-tiden började folk röra sig mot stan så det blev inte alls sent. Jag var hemma 23.30 tror jag. Sköööönt för herregud vad ont jag har i bäckenet och ljumskarna idag efter 5-kampen igår!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback