Ryggsmärta

Igår fick jag en fruktansvärd snärta på högra sidan av ryggen. Jag var ensam med Milian så efter 10 minuters smärta var jag tvungen att ringa hem Tobias. Som tur var så var han nära hemma så han kom på 2 min. Smärtan höll i sig i ca 20 min och jag blev faktiskt riktigt orolig! Det hade ju kunnat vara världens längsta värk för satan vad ont det gjorde! Jag grät av smärta och stackars Milian stod bredvid och såg alldeles förstörd ut. Han pekade på tårarna och sa: "mamma dreggel där". Lillgubben då. Även fast jag grät så kunde jag inte hålla mig för skratt efter dom orden :D Sen fortsatte smärtan i en molande värk i hela ryggen under kvällen. Det har även fortsatt idag. Nu är iaf bebiskläderna tvättade och hänger på tork och BB-väskan är halvt klar. Nu fattas bara lite apoteksprylar till skötbordet, bla topsar till naveln. Tips på andra bra saker? 


Postat av: Linn

Mina värkar med Ebba började som världens hemskare ryggvärk. Kanske något som är på g? Hur känns det nu?

Svar: Jag hade också enorm smärta i ryggen när Milian ville ut. Det var inte riktigt samma smärta nu. Just nu känns det nästan som vanligt, lite dov smärta i ryggen "bara". Tack för kommentaren :)
Emelie Sofie Ericsson

2015-07-29 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback