Namn

Precis som när vi väntade Milian känner vi oss nästan säkra på pojknamnet. Flicknamnet är svårare för att jag gillar flera. Just nu har jag 2 st i toppen, båda börjar på J. Jag älskar verkligen båda! Tobias gillar ett av dom mer än det andra så det är ju positivt ;) Igår var vi på babyproffsen och köpte det efterlängtade babyskyddet. Jag velade mellan maxi cosi och besafe men i butiken blev det uppenbart när försäljaren visade det lättaste. Vi sålde vårat som vi hade till Milian för det var klumpigt och väldigt tungt att bära till och från bilen. Nu valde vi maxi cosi cabriofix med isofix, just för att det var lättast men även för att vi redan har en adapter till maxi cosi. Jag gillade inte alls färgerna som fanns inne men ytterligare en gång hade vi tur. Jag frågade om dom inte råkade ha några total black kvar och efter några om och men hämtade hon ut det sista exemplaret från lagret :D Jag hade ingen aning om att dom var utgående så det var verkligen tur! Nu är det egentligen bara blöjor som saknas som är ett måste. Sen behöver vi ha en babysitter men det hinner vi köpa oavsett när bebisen anländer. Det är ju inte ett måste de allra första dagarna. Eller?! Bärselen som vi har får också duga tills vidare. Den funkar ju i början men sen behövs en som är stadigare för ryggen. Gaaaah, det är nära nu ❤️ 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback