Bildbomb


Jag har förälskat mig i ännu en matta!


Vi väntar på andra mörkläggningsgardiner i en liten mörkare nyans av grå. Hoppas verkligen att dom går ihop med soffan! 

Ovanför tavlan där längst bort ser ni en av åtta spottar som kommit på plats idag. Det blev sjukt bra!


På den här bilden syns också lite av spottarna i taket i köket :)

En liten tjuvtitt på bänkskivan som äntligen kom igår! Den var mer grå än vit som vi trodde den skulle vara. Men det blev superbra :) Nu ska hällen och hon installeras sen kan vi laga mat :D :D

För övrigt så fick jag veta att tv-bänken är ännu mera försenad. Den kommer inte förrän första veckan i sep!!!! Helt värdelöst... Men den är värd att vänta på :)

Jag hämtade hem den här gamla vaggan igår från Lasse och Pias vind. Om jag inte fått fel info så har vi alla 5 kusinerna sovit i denna som bebis. Eftersom vi har väldigt trångt i vårat "sovrum" så kändes det lättast att ha den här istället för spjälsängen. Vi får se om det fungerar. 

Milian gillade den iaf ❤️






Postat av: Elin

Det blir jättefint! Vilken bra smak ni har! Ser fram emot att se resten av renoveringen, och framför allt att få se Milians syskon☺️ /Mvh en trogen bloggläsare

Svar: Tack 😍😍
Emelie Sofie Ericsson

2015-07-23 @ 23:11:52
Postat av: Ronja

Så himla fint och så bra jobbat! Underbart för er att äntligen få boa in er 😍 ❤️

Svar: D
Emelie Sofie Ericsson

2015-07-24 @ 07:03:29
URL: http://roonjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback