Babyshower för Ronja

För ca 24 veckor sedan fick jag reda på att Ronja och Tomas väntade barn. Sedan dess har jag planerat och längtat till att få ordna en överraskningsfest för Ronja. Jag minns hur glad jag själv blev när jag väntade Milian och blev överraskad så det kändes som en självklarhet att få göra detta för Ronja. En babyshower kan av många tyckas vara lite löjlig/onödig. Men jag ser det som en lycklig dag där man kan träffas och umgås med familj och vänner. Ett väldigt bra tillfälle att knyta kontakter. Jag har i och med detta fått chansen att lära känna Ronjas fina familj :) Det är fantastiska människor hela bunten! Jag och Julia träffades och planerade för ca 2 veckor sedan sen har dom fixat med smörgåstårtor och allt som har med dryck att göra. Jag fixade fikabröd, "lekar" och pyssel. Lina var med mig och handlade :) Jag älskar ju att fixa med sånt här! 


Blöjtårtan som jag gjort :) 








Ronja fick "gissa innehållet i blöjan" :)



Vi gjorde även "gissa magmåttet" då alla fick klippa ett snöre som mätte runt magen. Det roligaste med denna grej var att jag och Ronja faktiskt hade nästan exakt lika långt runt våra magar :D 


Jag är så glad att jag och Ronja har kommit varandra närmare i och med graviditeterna. Det är så himla roligt och jag känner att vi har "hittat varandra". Vi hade en bra relation innan också men långt ifrån samma som idag. Jag ser fram emot hösten och det här året som vi är mammalediga tillsammans ❤️ Tack för idag!

Nu ska jag sova och ladda för en ny dag i renoveringens värld. Inte långt kvar till inflytt nu!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback