Orange is the new black

Nu har vi äntligen tagit tag i ett kolla på orange is the new black som alla har sagt ska vara så bra. Hittills älskar jag den. Längtar redan efter nästa avsnitt.

Igår och idag har vi varit på st pers öf. Alltid så mysigt! Känns sorgligt att det bara är 1 månad kvar för mig med sånt mys. Som tur är så är jag ju ledig vissa dagar i veckan ibland så det är inte helt över :) Igår fick vi besök av Sofia, Jenny och Tora. Jag är tacksam för alla timmar med Sofia för vi ses så himla sällan nu. Det är svårt att få ihop när hon pluggar och spelar hockey i Västerås. Jenny och Tora har vi också träffat alldeles för lite. Tora har ockdå blivit stor så snabbt. Nu kryper hon till och med :D Hon kan stå själv några sekunder också, coolt! 

Nu kom precis Tobias hem så nu blir det  orange is the new black efter familjen annorlunda :) Trevlig kväll!

Fyndade en overall för 150 kr på rean. Tänkte att det kunde vara bra att ha en som vi inte är så speciellt rädda om. Den är även lite tunnare än de andra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback