LEDSEN

Ikväll har min framtid rasat samman. Jag hade hittat ett hus som jag så gärna ville ha. Tobias var med mig. Jag hade i stort sett flyttat in redan. Vi har pratat med mäklaren om förhandsvisning men det har inte varit aktuellt. Vi pratade med mäklaren senast igår. Idag blev huset sålt utan mäklare. Men inte till oss. Hur i helvete kunde detta hända?!?! Varför ringde inte jag till säljaren privat? Precis som dom gjorde... Så jävla ledsen. Det värsta var att dom fick köpa huset för det priset som vi hade tänkt ge. Så i princip hade huset kunnat vara vårat. Jag har gråtit floder. Vart ska vi nu ta vägen? Jag vill verkligen flytta innan sommaren. Och dom planerade tomterna verkar ta ännu längre tid än väntat. Så nu håller jag verkligen tummarna för att ett ännu bättre hus dyker upp! SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!
Postat av: Sofia Jonsson

Lilla hjärtat <3

Svar: ❤️
Emelie Sofie Ericsson

2015-01-27 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback