Helgen

I fredags fick vi finbesök av mina tjejer. Helena, Sara, Sofia och Mathilda. Helena är hemma från trollis och mathilda från trondis. Så kul att få träffa dom :D Mathilda och Marius åker till Mexico på torsdag och sen får vi inte se dom på några månader. Tur att vi fick träffa dom idag också :) Helena åker tillbaka imorgonkväll. Jag är så glad att det är sista gången för till sommaren är hon MÄKLARE! Sjukt duktig hon har varit som bott alldeles ensam där nere i snart tre år. All eloge till henne! Ja, som sagt. Jag är väldigt glad över alla mina vänner <3

I lördags var vi i Knivsta hos en av familjerna i föräldragruppen. Så roligt att träffa alla igen! Jag är så tacksam även för detta. Att vi har lyckats hålla ihop så bra i mer än ett år nu. Alla mammor har börjat jobba nu. Förutom jag. Det känns lite tråkigt men jag börjat ju också snart. Inte långt kvar till 23 feb! 

På lördagseftermiddagen lämnade vi Milian i Björklinge över natten och tog oss en barnfri kväll/natt. Vi käkade en riktigt god hamburgare på Churchill arms och sen var vi på bio och såg Micke & Veronica. Den var rolig :D Sen gick vi hem och bara tog det lugnt och somnade i skaplig tid. Utvilade vaknade vi 09.30 och käkade frukost i sängen. Sen åkte vi och hämtade vildingen hos mormor och morfar. Det hade gått toppenbra! Läggningen gick bättre den här gången än förra :) SKÖNT! 
Resten av söndagen spenderades på Gränby centrum med moster Camilla. Vi hann även med lite lek med Maja och Emma. Dom hade köpt en jättefin tröja till Milian i England. Så himla kul att dom visste vad vi gillar för kläder :)

Idag har vi varit hos familjen Tora. Där var även Sofia, Tony, Mathilda, Marius och Sara. Nu är det full rulle på Tora i gåstolen och det var så roligt att se dom tillsammans. Milian som inte brukar vara så snäll mot andra barn var verkligen snäll mot Tora. Hoppas att det håller i sig. Mysig dag och helg <3

Målar med mormor :)

Gjorde en fin tavla med mormor också :)

Mina älsklingar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback