Helgen!

I fredags var jag och Milian på Leos med Lucas och Emmas familjer. Det var verkligen fullt ös. Milian SPRANG i 2 timmar. Han kan verkligen inte gå längre. Det är ganska jobbigt faktiskt. Haha. Jag hinner inte med honom längre! Men det är väldigt roligt på Leos och Milian älskar det! Så då spelar det ingen roll hur jobbigt det är :) Det för det iofs inte annars heller. Vi kör fortfarande på nöjdhetsprincipen. Och NEJ det går fortfarande inte att skämma bort ett litet barn med glädje/kärlek. Omöjligt. Allt för våran son även fast det ibland är riktigt tufft när man är trött. Tobias var på hockey med morfar svärfar på fredagskvällen så vi fick mysa själva. Igår tog vi oss en sväng ner på stan på eftermiddagen. Och herregud säger jag bara. Vilken liten vilding vi hade med oss. Han VÄGRADE sitta i vagnen. Ville bara springa runt och dra i ALLA sakerna. Så tillslut när det blev för mycket fick han utbrott och vi åkte hem. Jag lyckades iaf få med mig några plagg hem. Utan att prova som vanligt ;) Så några får åka tillbaka till affären igen. I dag har vi haft besök av Farmor och Håkan. Jag älskar spontanbesök! Dom hörde av sig igårkväll och kom förbi imorse. Så mysigt och perfekt! Milian tyckte att det var jätteroligt. Det märks så tydligt vilka han känner igen nu, han är inte alls blyg längre :D Just nu sover Milian, Tobias åkte precis iväg på match och jag ska passa på att vila en stund. Sen ska jag och Milian hem och hälsa på Ronja :) 

Trevlig söndag!

Fyndade denna åkpåse förra veckan för halva priset. Jag trodde nästan att det var ett skönt för det brukar vara riktigt svårt att få tag på Elodies grejer till bra priser :) NÖJD!

Milian har verkligen blivit pappas kille. När pappa är hemma är det bara han som gäller :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback