Blir galen!

Alltså mina hustankar de senaste dagarna har gjort mig galen!!! Jag kan inte slita mig från tankarna. Jag kollar på hemnet, blocket och alla mäklarsidor 10 gånger om dagen. Jag vet att det är dumt och gör mig ännu mera stressad. Kommer det någonsin dyka upp ännu ett hus som jag faller för? Åååååååh blir tokig snart! 


Vill ju så gärna ge Milian ett eget rum. Det känns så viktigt just nu. Han behöver få sova ostört och vi behöver ordning och reda på alla grejer. Den dagen vi blir husägare kommer jag vara världens lyckligaste iaf. Nästa hus som dyker upp tänker jag inte gå miste om. Nu ska jag slänga mig ner i plurret och njuta av lugnet. Godnatt. Och förlåt för mina bittra inlägg just nu. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback