Veckan som varit

I tisdags blev jag långhårig. Ronja satte i löshår = keratinslingor i mitt hår. Jag är supernöjd :D Första natten var hemsk. Jag kunde verkligen inte sova för det var så obekvämt. Det drog i varenda hårstrå i huvudet! Men nu har jag börjat vänja mig med känslan. 

Lite skillnad va? 😃 

Igår fixade jag till håret första gången. Första gången på väldigt väldigt länge blev det lockigt. Jag har nog inte lockat håret sedan Milian kom. Det tar sån tid och är ingenting jag kan göra tillsammans med honom. Igår lämnade jag honom hos mormor och morfar runt 15-tiden och sen åkte jag och shoppade  lite. Sen hem och lockade håret, ombyte och sen ner på stan och käka på tacobar! Vid 19.30-tiden var vi hos Camilla som fyllde år och firade henne tillsammans med vänner. Det var trevligt :) 

Igår på förmiddagen var vi på Leos lekland med farmor, Hannorna och dom 3 kusinerna. Det var jätteroligt! Det roligaste av allt var att Milian bara ville vara med farmor hela tiden. Jag dög inte alls. Det känns så himla bra att det var så även fast det var 3 veckor sedan sist. Underbart! 

Nu ligger jag i sängen och saknar ihjäl mig efter Prinsen. Det är tredje gången han sover borta men jag bölar ändå. Vill bara åka och hämta hem honom! Men först ska vi äta frukost och sen åka och handla till ikväll. För ikväll blir det firande av Camilla och Tobias med familjen :) 

Ha en fin alla hjärtans dag ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback