Senaste dagarna!

I torsdag hade jag ett väldigt bra medarbetarsamtal med min chef. Nu känna det ännu roligare att komma tillbaka till jobbet :D Bara två veckor kvar nu!

Igår tog vi en solig promenad med Maka och Emma till Gränby och handlade presenter :) Vi kikade runt lite och pr lunch innan vi gick hem och barnen somnade. Perfekt förmiddag! Vid 17-tiden åkte jag iväg för att träffa tjejerna hemma hos Hanna. Det slutade med att jag och Hanna satt själva i över en timme och väntade på dom andra. Precis när jag skulle gå kom dom så jag hann isf säga hej och hejdå, höhö. Kl 19 var det dags för bowling med världens bästa mammor. Vi bowlade på bowlaget innan vi gick vidare till Hodja för mat. Det var första gången jag var på Hodja och det var bra faktiskt. Jag och Gabriella testade deras avsmakningsmeny och herregud va med mat man fick! Det var 4 olika typer av kött, det var halloumi, turkiska korv, 2 olika piroger, flera olika röror, oliver, ugnsrostade grönsaker, tzatziki med bröd, hummus, bulgur, pommes mm. Riktigt kul att testa lite av allt! Väldigt gott var det också :) Vi satt kvar till 23 och pratade om barn, förlossningar, graviditeter mm! Riktigt trevlig kväll!

Idag ska vi till bowlaget igen för bowling och mat med Tommy och Marie :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback