Preggo-update

Jag kikade tillbaka på mina anteckningar med Milian i magen (mycket för att jämföra nu) och insåg att jag har trott/räknat fel hela tiden. När jag plussade med honom hade jag gått ner ca 2-3 kg och vägde bara 49,5 kg. Vid inskrivningen i vecka 10 vägde jag 51 enligt mina anteckningar. På förlossningen vägde jag 66,0 kg så från inskrivningen till förlossningen gick jag upp 15 kg. Jag som hela tiden trott/tänkt 13 kg! Antagligen var det så för att jag brukar väga ca 53 kg så jag räknade säkert från det. Det känns väldigt oviktigt just nu men kul att se hur många kilo det blir den här gången. Visserligen tränade jag betydligt mer med Milian så jag är rädd att det kan bli fler kilon den här gången. Vid inskrivningen den här gången vägde jag 52,5 kg så lite mer än förra gången. Jag kommer säkerligen passera 70 kg men ska försöka förhindra massa onödiga kilon! Jag fortsätter att träna minst 2 ggr/vecka och tar promenader i den mån jag hinner. Älskar "100 pass innan midsommar" för blir lixom tvingad att träna fast jag inte orkar. Har just nu kommit till 33/100 så det blir till att ligga i för att hinna med.

Jag mår rätt bra just nu förutom tröttheten. Hur kan man vara så trött? Jag tror att det blir bra för mig att börja jobba och få lite "go" i kroppen igen. Får noll energi av att vara hemma. Milian är så himla pappig nu också, jag duger ingenting! Får se hur det blir nu när det blir ombytta roller ;)

Nu ska jag vila en stund med sjuklingen som ligger här bredvid och sover. 

Börjar få långt hår lille skrutten ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback