Ont det gör ont

Alltså herregud vad ledsen och frustrerande det är när ens barn gråter otröstligt. Idag efter att jag klätt på Milian på eftermiddagen skrek han
Oavbrutet i 30 minuter tills han somnade. Han somnade 16.30 av utmattning. Han ville ingenting. Jag fick inte ens trösta honom. När han vaknade var han också ledsen. Det var så länge sen något sånt här hände så jag kan inte släppa det. Känner mig så hemsk. Varför var han så ledsen? Till och från i ca 1,5 timme 😔 Usch. Det värker i hjärtat... Visserligen sov han bara 45 min på dagen men han har klarat det förut utan att ha blivit ledsen. Han hade ätit också. Han somnade för ett tag sedan och jag är så slut nu! Vi som hade tänkt ha en trevlig/mysig eftermiddag i ishallen med Ronja och farmor. Det blev inte direkt så! Gott natt 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback