Första fosterrörelserna?

Hur tidigt kan man känns bebisens rörelser? Jag har hört gravida som känt rörelser redan i vecka 12-13 med andra barnet. Jag TROR att jag har känt bebisen idag. Det känns så sjukt för jag har inte alls tänkt på att det skulle kunna ske! Med Milian kände jag ingenting förrän vecka 21-22. Kan det vara sån skillnad? Är ju bara i vecka 16 (imorgon)! Det kan ju ha varit tarmarna också men det känns annorlunda ändå. Jag läste nyss att lillen är stor som en avocado nu så det känns ju inte helt omöjligt att jag har känt honom/henne. Det blir nog en riktig bjässe isf! :D

Första dagen på jobbet gick toppen pch det känns verkligen jätteroligt att vara tillbaka! Milian och Tobias har haft det bra tillsammans så jag är riktigt lycklig idag 💕 
Postat av: Åsa

Jag kände Tim redan i v18 så v16 med andra är nog inte omöjligt :)

2015-02-24 @ 14:47:20
Postat av: Anonym

Dom brukar säga att man känner fosterrörelser tidigare i andra graviditeten. Så kan mycket väl stämma att du känner redan nu 😊 grattis

2015-02-25 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback