Tredje advent och lucia

Imorse tog båda barnen lite sovmorgon, Milian till 07.30 och Junelle till 09. Efter mysfrukosten gjorde vi oss ordning för skridskoåkning. Vid 10-tiden träffade vi upp Jessica, Hampus, Vide och Vella vid relitahallen. Milian tyckte även denna gång att det var roligt men han är lite feg. Vi måste fortsätta att åka för det är ju grymt roligt! Vide har åkt några fler gånger och det syntes väl. Han höll sig på isen alldeles själv och kunde ta sig fram lite också, så duktig! Runt 11-tiden tog vi en promenad upp till 4H gården för lite luciafika och ponnyridning. Men Milian ville inte rida. Han ville knappt titta på djuren. 

Resten av dagen har spenderats i soffan för Gud så trött jag varit idag. Imorgon hoppas jag på lite träning så jag kan få lite ny energi! Nu i veckan ska jag fixa de sista julklapparna. Vill inte vara ute dagarna innan jul i år! Imorgon har Milian luciafirande på dagis. Lääääängtar ihjäl mig. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback