SVINKALLT

Sent igårkväll försvann värmen i vårat hus. Elementen slutade fungera på något slags vis! Så imorse när vi vaknade var det nog inte mer än 10-15 grader inne. Tobias gick upp först och tände alla ljus man kan tänka sig i huset, satte på ugnarna och golvvärmen i hallen och badrummet. Det hjälpte lite. Men jag var tvungen att klä på Junelle en extra kofta och ett par extra fleecebyxor. Detta pågick enda till eftermiddagen efter att Tobias ringt till vattenfall och begärt hjälp. På bara en halvtimme kom världens snällaste och trevligaste man och hjälpte oss. Det tog nog nästan två timmar för honom att hitta felet. Han var in och luftade elementen och var jättegullig med Milian. Han hade lite humor också. Nör han gick runt i huset fick han syn på Junelle och sa: "Nemen oj, här ligger en till bebis. Det går undan här!" När han hade åtgärdat felet blev elementen varma på bara några minuter. Fantastiskt! 

Jag var på city gross och handlade ikväll och dom hade rabatt på Pampersblöjor. Så därför köpte jag Pampers till båda barnen. Vi har haft Libero strl 5 till Milian förut men nu testar vi Pampers strl 4. Det kändes jättekonstigt att det bara är en storlek mellan mina barns blöjor. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback