Fredagsmys

Nu har vi varit isolerade hela veckan så nu måste jag faktiskt säga att veckan äntligen är slut! Jag vill inte vara den här "tråkiga" mamman som bara sitter hemma om dagarna. Så jag blir på sjukt dåligt humör när det blir så. Vi har verkligen varit hemma och mestadels inomhus hela veckan. Det är inte riktigt min grej men vad gör man med sjuka småttisar. Milian blev sämre mot slutet av veckan. Jag tror att jag blir tokig på alla dessa sjukdomar! Det måste vara för att han går på en små-barns-avdelning. Barnen är ju alltid småsjuka känns det som! Föräldrar har inte råd att vara hemma så man låter barnet gå till dagis även fast de kanske borde vara hemma en dag till. Det är lätt för mig att säga eftersom jag själv är hemma och inte jobbar. Har redan lite oroskänslor inför att vabba. Jag som aldrig varit sjuk från jobbet! Aja, det lär ju inte bli mindre sjukdom med två dagisbarn sen. 

Sammanfattningsvis så har vi trots detta  haft en mysig vecka. Milian har varit jättesnäll och mysig mot både mig och Junelle. Svartsjukefasonerna verkar ha minskat, tack och lov. Vi har fått ställa in flera planer under veckan för att det aldrig gett med sig med snoret och troligtvis även planerna imorgon. Eller vi får omplanera. Oavsett vad så åker jag och Junelle till Mall of Scandinavia och träffar världens mest efterlängtade tjej. Vi får se om vi får med oss Milian också eller om han blir kvar hemma med pappa som ska röja vinden. 

Vi fick även ställa in planerna som var att provåka skridskor med prinsen nu ikväll. Det regnar och blåser så sjukt mycket så det gick bort. Vi åkte till Gränby centrum och gjorde av med pengar på Lindex "julklappshandling" ist. Vi fick 30% på ett helt köp så några julklapps-plagg blev det. Nu ska jag kolla vem som vinner idol! Godnatt :)





Postat av: Ida

Har också varit hemma med sjukt förskolebarn i veckan... Hon har åkt på allt möjligt den senaste tiden... Suck nu vill vi vara friska!

Svar: Värdelöst ju...
Emelie Sofie Ericsson

2015-12-05 @ 08:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback