Faderskap och Skatteverket

Alltså herregud va vi är glömska! För ett par veckor sedan fick jag papper från Skatteverket att Junelle inte fick heta Berlin för att Tobias inte stod som hennes pappa. Så nu heter hon Junelle Livia Ericsson (usch haha). Vi hade totalt glömt bort det och 3 månader hade passerat! Så nu måste vi skicka in nya papper till Skatteverket om hennes namn. Jag funderar på att lägga till ett namn eller byta ut Livia mot ett annat. Inte för att jag inte gillar Livia utan mera för att jag har förälskat mig i ett namn och kan inte släppa det. Jag skulle vilja "spara" det till nästa dotter men det är ju inte säkert att vi får en dotter till även fast jag gärna skaffar flera barn. Så därför vill jag att hon ska få heta det namnet också. Hon är ju inte döpt än så det borde väl inte göra så mycket? :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback