BVC och migrän

Att ta hand om två småbarn samtidigt som ett pågående migränanfall är inte lätt. Fy satan alltså. När vi kom till BVC började det flimra framför ögonen och eftersom jag varit med om det här ett par gånger förut tog jag två alvedon direkt. Innan vi ens hade hunnit in till distriktssköterskan så hade huvudvärken slagit till. Sprängandes huvudvärk! Vi vägde och mätte lillan, 6595 gram och 65 cm. Sen försökte jag komma iväg så fort som möjligt men bara därför så började Milian trotsa. När vi ÄNTLIGEN kom ut och gick iväg till macken och köpte korv till M så märkte jag att jag hade tappat körkortet. Så tillbaka till BVC och leta och som tur var hittade jag det. När båda barnen somnade började huvudvärken äntligen släppa. Den enda utvägen annars är ju ett mörkt rum och vila. Hur skulle det ha slutat med två småttingar? Hua!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback