Beroende

Jag har aldrig varit beroende av någonting. Förut. Nu är jag det. Jag är beroende av instagram. Det är så sjukt men så fort jag får någon minut över tar jag upp telefonen och klickar på instagram. Det värsta av allt är att jag tittar på bilder som människor som jag inte ens känner visar! Och att dessa människor jag inte känner påverkar mig!? Hur sjukt är det? Varenda en jagar följare och vill att så många som möjligt ska gilla deras egna bilder. Och bilderna ska vara så himla perfekta. Jag är absolut inte ensam om det här för vissa människor syns verkligen överallt på instagram. Hur hinner man med det? Jag ska verkligen försöka komma ifrån det här NU. Idag har jag börjat med att ta bort ALLA som jag följde som jag inte hade en aning om vilka det egentligen var. Jag hade aldrig träffat dom, vi hade ingenting gemensamt egentligen. Det var ca 250 st. Alltså hjälp, varför har det blivit så här? Varför är man så nyfiken på andras liv?
Postat av: Ronja

Uh jag vet precis vad du menar! Så fort man får en sekund över så är man där, jag måste verkligen trappa ner! Vad är det för glädje i det egentligen? 😩

2015-12-27 @ 18:32:08
URL: http://roonjas.blogg.se
Postat av: Ida

Då är nog jag också instagram beroende... Läskigt egentligen hur man har koll på folk man egentligen inte känner...

2015-12-27 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback