1 år sedan

Idag är det 1 år sedan jag gjorde mitt livs andra graviditets test. Även denna gång visade det positivt. Det var så mycket känslor. Väldigt blandade även denna gång. Min första och största oro i början var att jag drack 2 öl och 1 cider helgen innan. Ändå kom det ut en så vacker och perfekt liten flicka :D Vi bestämde oss ganska snart att vi skulle berätta för familjen på julafton, då jag var i vecka 8. Att vi fick detta plus, att vi valde att skaffa ett syskon till Milian, är det bästa vi har gjort. Lycka ❤️


Postat av: Ronja

Å tårarna rinner, det är så vackert! Tänk att det blev lilla Junelle, nu är hon så självklar ❤️

2015-12-15 @ 10:59:00
URL: http://roonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback