Välkommen Leonell


Dom här messen betyder mycket för mig idag. Jag kommer aldrig glömma min känsla just då. Min puls. Gud vilken lycka! Men den lyckan går inte ens att jämföra med den lyckan jag känner JUST NU. 9 månader har gått. Jag och Ronja har varit gravida i 9 månader tillsammans. Vi har skrivit 100-tals sms till varandra och kommit varandra väldigt nära. För 15 dagar sedan föddes våran dotter till världen. Idag föddes Ronjas och Tomas son Leonell. 3 veckor blev till 2 veckor. Sjukt häftigt! Utan att veta ett dugg så lyckades vi tajma, och nu blev det t.o.m samma månad :) Väldigt roligt! 

Vad jag har förstått så hade Ronja det riktigt tufft och fick kämpa länge innan han ville titta ut. 36 timmar från första värk! Tänk att hon orkade så länge. Jag är djupt imponerad. Världens starkaste kvinna. Jag är så glad och lättad att det gick så pass bra efter omständigheterna  och att dom mår bra nu. Lite kul att han var nästan exakt lika liten som Milian när han föddes. Milian vägde 2990 g och var 49 cm. Leonell vägde 3005 g och var 49 cm. Häftigt! 

Nu längtar vi tills vi får träffa den nya lilla familjen 😍

Postat av: Ronja

Å jag blir alldeles rörd! Så himla fint skrivet! Och jag kan bara hålla med, det är så himla roligt och så himla lyckat att det blev såhär! Så lycklig och så glad över att vi kommit varandra så nära! Du är toppen! Puss och kram ❤️

2015-09-01 @ 10:47:51
URL: http://roonjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback