NÖJD

Jag vägde in mig på +0,5 kg imorse. Så jag har alltså på 2 veckor förlorat drygt 10 kg. Jag har knappt rört mig. Bara ammat och ammat hela dagarna. Min kropp ser ut som en sopsäck just nu. Allting bara hänger. Så nu är det snart dags att börja bygga upp den igen. Det är tur att kroppen har ett muskelminne ;) 


På vägen till Milians förskola ligger ett utegym som kanske kan göra mig lite nytta på dagarna. Om några veckor hoppas jag på att kunna börja springa igen. Men nu gäller det att planera tiden för egentiden är just för tillfället minimal och det kommer nog inte förändras på ett bra tag. Jag ska försöka lära mig att träna med barnen. Om andra klarar det så borde det gå för mig också! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback