Magen förevigad!

Nu har vi äntligen gjort gipsavgjutningen av magen. Vi har tänkt göra det i över en vecka men inte hunnit för Milian somnar så sent på kvällarna. Idag blev det gjort iaf :D Med Milian väntade vi en vecka till (5 dagar innan BF). Det vågade vi inte göra nu men jag tror inte heller att magen kommer bli så mycket större på en vecka. Det känns som att den inte kan bli större nu...


I förmiddags var jag och Mille med Ronja på Gränby för lite shopping. För en gångs skull var lilla älsklingen jättesnäll mot preggosarna och satt i vagnen HELA TIDEN. I över en timme! Sen satt han även stilla medans vi åt lunch och dessutom åt upp nästan all mat! Vi fick med oss det vi ville ha och Milian somnade i bilen hem. Bra förmiddag vill jag säga :) 

Det är så himla roligt med Milian just nu för han kan så himla många ord. Det är egentligen inga ord han inte kan säga. Han sätter ihop meningar med 4-5 ord och jag fascineras varje dag. Han säger tex "Milian kolla klippen hela tiden", "opa springer blåsa pipan" (dömer) och "pappa Tobias är bäst". Så himla gulligt så jag dör. Han lärde sig igår å säga "mamma Emelie" och "pappa Tobias" :) 

Idag när vi var och shoppade fick han syn på en gosedjurs-groda och ropade såklart efter grodan boll. Självklart så lät jag honom titta på den och han ville såklart krama den. När vi sen skulle gå bad jag honom att lägga tillbaka den men då sa han "nej mamma betala"! Hahaha jag dog ju. Och självklart kunde jag inte motstå att köpa grodan. Nu gäller det att försöka förklara för honom att det inte går till riktigt på det viset. Lycka till mamma Emelie! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback